القائمة الرئيسية

الصفحات

اعزائي قراء المدونة البسيطة وجع الحنين : صباح الخير
وحشتوني جدااااااااااا وحشني كمان احكيلكم علي اللي جوايا
يمكن تستغربوا لاني معملتش دا قبل كدا كتير ، لكن فعلا اشتقت اني ارغي معاكم
مش هقول افضفض عشان الفضفضة دى بحس ان ملهاش فايدة لكن الرغي بقا:)حاجة من حوائج الانسان الطبيعية
قصره انا النهاردا كان صباحي جميييييييييييييييييييل جدا
الشخصية اللي هكلمكم عنها واللي خلتني بالسعادة دى اسمها بكبوكة

اللي حصل كالاتي
كات بترن ليلاتي
فمسكت التليفون وطلبت
رقم ازعج اوقاتي

وقد كان المفاجأة اللي خلت صباحي جميل :
الو مين معايا؟
انا بكبوكة مش فاكراني؟
لا سوري مش واخدة بالي
بكبوكة ياياسمين اللي كنت معاكي في الجامعه
بكبوكة بكبوكة ...بكبوكة مين؟
بكبوكة بكبك
بكبووووووووووووووووووكة حبيبتي ازيك
ياااااااااااااااااااااااااااه اخيرا
واحشاني اوى يابكبوكة واحشاني وحشة جامدة اوى
وانتي والله اوى
عارفة يابكبك انا حسة بحالة من حالات البهجة الهبلة عشان المكالمة الحلوة دى
وانا كمان والحمدلله اني خليتك مبسوطة كده
انا عايزة اشوفك يابوكة لازم بقا
اكيد لنا قاعدة طويلة نحكي فيها
ونتكلم كتتتتتتتتشيييير
ياريت ياجميلة يللا احلي صباح في الدنيا كلها
بااااااااااااااااي

خلصت المكالمة وكعادتي وانا مبسوطة بشع بهجة في المكان كل حاجة حواليا كانت بترقص من الفرح _ايه ترقص ؟ اللهم اني صائمة_وكل الناس كانت وشوشها طيبة وجميلة_جميلة اللهم اني صائمة_ وقلت لازم افرحكم معايا لان انتوا بالنسبالي العالم بتاعي
اللي بحبكم اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى واتمني دايما ابقي عند حسن ظنكم
هرجعلكم تاني ان شاء الله في حكاياتي مع بكبوكااااااااااااا
سلاموز
author-img
شاعرة عامية مصرية اخصائي برمجة لغوية عصبية معتمد من البورد الكندي والأمريكي . لايف كوتش متخصص في مجال العلاقات واكتشاف الذات . رسالتي: مساعدة الناس تعيش بأفضل نسخة منها وتعيش حياتها بسعادة

تعليقات